فرید باقری و کانال آکادمی گنج در تلگرام ( گنجگرام )
نوشته شده توسط : فرید باقری

گنجگرام آکادمی گنج در تلگرام هم افتتاح شد.


 

 

جهت عضویت فوری و رایگان در کانال گنجگرام

کانال رسمی آکادمی گنج در تلگرام، لطفا کلیک نمایید.

https://telegram.me/ganjegram





:: برچسب‌ها: جوغان , فرید باقری , کانال تلگرام , شبکه گنج یابی آپارات , دانلود رایگان کتاب , نمادها و نشانه ها , رموز گنج خدایان , اسرار گنج های گمشده ایران , پیکان , فلش , رود , گنج یابی , دفینه , آکادمی گنج , جوغان نامه مرجع , حفاری گنج , زیر خاکی , رمزیاب , مقبره ,
:: بازدید از این مطلب : 59560
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1395/7/20/2 - - گفته است :

سلام استاد بزرگوار توی تلگرام متوجه بی احترامی خیلیا نسبت به شما شدم . و واقعا جای تاسف داره که به این راحتی توهین میکنند. شما اهمیت ندین نشانه بزرگی مرد به سکوتشه.
فقط استاد غرض از مزاحمت من توی صخره یه سوراخ شبیه هواکش پیدا کردم عمقش حدود دو متره دهانه سی سانتیمتر ودیواره خیلی صاف و تمیزه تا تهش . توشو چراغ قوه زدیم فضای بزرگی داره .میخواستم بدونم واقعا هواکشه . خیلی ممنون .شرمنده که مزاحم شدم .

پاسخ: باید عکسها رو ارسال نمایید به تلگرام تا ببینم و البته قول نمیدم بتونم بلافاصله ببینم زیرا تعداد پیامها از حد گذشته یعنی الان 53 هزار پیام مونده!!!!


<-CommentGAvator->
بنده خدا یغوب در تاریخ : 1395/5/4/1 - - گفته است :

همتون دروغگویید مردمو میزارید سرکار کدوم رمز راست میگید بفرست برام
پاسخ:آخه بنده خدا، مگر بهت بدهکارم که اینطوری توهین می کنی! تو مشکل داری به من چه ارتباطی داره که اینجوری حرف می زنی!؟ در هر صورت من رمز رو اعلام کرده ام و اگه نمیتونی پیداش کنی، مشکل من نیست و عمرا به امثال تو اصلا کمک که نمی کنم هیچ جلوی این رفتارشون رو هم سد میکنم! دیگه طاقتم به سر اومده و بسه تا کی باید ما ملت ایران اینجوری بهم توهین کنیم و از هم طلبکار باشیم؟! والله جای خجالت داره!


<-CommentGAvator->
عسل در تاریخ : 1395/4/23/3 - - گفته است :

سلام استاد من میتونم با شما همکاری کنم ممنون استاد
پاسخ: در چه رابطه ای می توانید همکاری نمایید؟!


<-CommentGAvator->
اهورا در تاریخ : 1395/3/25/2 - - گفته است :

بنده خطاب به علی عزیزیان عرض مینمایم اهل فحاشی و ناسزا گفتن نیستم ولی خاطر نشان میکنم نمک خوردن و نمکدان را شکستن به دور از انسانیت است ،واقعیت چنین است که این راهی که شما میروید بیراهه است.بنده جز صداقت وپاکی چیزی از استاد باقری ندیده ام و ایشان به گردن همه ما حق دارن.به نمایندگی از بندر عباس

پاسخ: سپاسگزارم .


<-CommentGAvator->
مجید در تاریخ : 1394/12/5/3 - - گفته است :
سلام
قیمت دستگاه x21 رو میخواستم بدونم چقده
ممنون
پاسخ:قیمت ایکس 21 با تخفیف نوروزی 4/700 و از 14 فروردین به بعد به قیمت قبلی 5/400 برمی گردد.

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1394/10/10/faridbagheri - - گفته است :

سلام استاد . فوت مادر بزرگوارتون رو بهتون تسلیت میگم
با اجازتون چنتا عکس از طریق لاین براتون فرستادم از تلگرام نفرستادم چون دیدم نوشتین که بالای ۱۴هزار پیام ناخوانده دارین
اگر زحمتی نیست برسی و کارشناسی کنید کار خیلی
خوبی به نظر میرسه

پاسخ: اولا از ابراز لطفتان ممنونم و باید عرض کنم که الان 16547 پیام نخوانده دارم! و واقعا فعلا از حضور کاربران گرامی جهت پاسخگویی شرمسار و معذورم. ضمنا در آینده هم اگر می خواهید مطلبی ارسال فرمایید ، لطفا از طریق تلگرام بنده اقدام نمایید.


<-CommentGAvator->
سید در تاریخ : 1394/10/6/7 - - گفته است :

سلام استاد...
خیلی مخلصیم.استاد چند وقته سرتون خیلی شلوغه ...ما رو دریاب که شدیدأ به اطلاعاتتون نیارمندیم !!!!!!!
استاد من دو تا ار کتاباتون رو می خواستم...
رموز گنج خدایان و کلید اسرار
منتظر راهنماییتون هستم...

پاسخ: دوست گرامی جهت تهیه کتب یاد شده با بنده تماس بگیرید. 09116779791


<-CommentGAvator->
حمیدرضا کمالی در تاریخ : 1394/10/3/4 - - گفته است :
سلام استاد. میخواستم بدونم کتاب کلید اسرار همون کتاب اسرار نشانه های عزیزیان هست و همینطور کتاب نمادها و نشانه ها با رموز خدایان یکی هست؟ چون من سال 92 از شما خریداری کردم این دو کتاب رو. در ضمن میخواستم بدونم مطالبشون تکراری نیست؟ چون مثلا شتر رو یک نفسیر تو چشم طلایی دیدم و یک معنی دیگه در اسرار نشانه ها. سوال آخر اینکه من در بابلم آقای باقری آیا امکان داره ارسال نشه از طریق پست چون خونه نیستم روزا سرکارم و نمیخوام اهله خونه بدونن. راه دیگه ای هست به دستم برسه؟ ممنون
پاسخ: کتاب کلید اسرار توسط علی عزیزیان در همان زمان چاپ ، توسط ایشان کپی شد و با عنوان اسرار نشانه ها به چاپ رسید و بنده هم برای جلوگیری از سودجویی این فرد ، بلافاصله نمادها و سمبل های مهم را در انتهای کتاب اضافه کردم و از 168 صفحه به 216 صفحه تبدیل شد. کتاب چشم طلایی هم که بنابه سفارش بنده و هزینه شخصی خودم به خانم کاظمی سپرده بودم، متاسفانه بدلیل سهل انگاری و ساده لوحی بنده با اضافه کردن علی عزیزیان به عنوان مشاور در بخش کلمات تخصصی زبان ترکی استامبولی، زمینه ای فراهم شد که ایشان بدون یک قرآن سرمایه گذاری و ریسک، در خفا و بدون هماهنگی با بنده آنرا نیز به چاپ برسانند و یک شبه تبدیل بشوند به دکتر و استاد عزیزیان!! که البته کتابهای چشم طلایی ایشان 336 صفحه بوده و نسخه کامل آن 427 صفحه می باشد که کماکان موجود می باشد. و اما کتاب نمادها و نشانه ها را اصلا مطالعه ننموده ام و از محتوای آن خبر نداشته و لذا از اظهار نظر پیرامون آن اجتناب می نمایم. ضمنا کتاب رموز گنج خدایان به نشانه های حیوانات و ارتباط آنها با مقبره ها و دنیای مردگان می باشد. ضمنا جهت دریافت کتاب در بابل می توانید مبلغ کتاب را به حساب بنده واریز و سپس توسط سواری های خطی ساری به بابل برایتان با هماهنگی ارسال گردد و شخصا برای تحویل گرفتن کتاب به دفتر سواری ها مراجعه فرمایید.

<-CommentGAvator->
seven در تاریخ : 1394/9/28/6 - - گفته است :
سلام استاد
چندین عکس از طریق تلگرام براتون فرستادم و میدونم که سرتون شلوغه . میخواستم بدونم شرایطی برای پاسخگویی دارید . و یا پاسخگویی به افرادی که شاید زمینه اشنایی داشته باشین صورت میگیره . و این که این عکس ها به نظر جای مهمی و یا دفینه مهمی رو نشون میدن .
پاسخ:اولا به هیچ عنوان از طریق وبلاگ عکس نفرستید چون با عرض شرمندگی حذف خواهم نمود و در ثانی فعلا واقعا وقت ندارم و اگر هر زمان پیامتان را دیدم و مطالعه نمودم پاسخ شما را نیز خواهم داد.

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/9/27/faridbagheri - - گفته است :

سلام استاد .من هر کاری میکنم ک عضو سایت بشم نمیشه من خودم باستان شناسم راستش ب دوتا مورد برخورد کردم واقعا متوجه نمیشم ک اون علایم چ منظوری دارن اگه ممکنه به ایمیلم ی شماره برای تلگرام یا ایملتون رو بفرستین .ممنون استاد

پاسخ: شماره های تلگرام من 09116779791 و 09360601944 می باشد.

 



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: